CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, January 16, 2011

19.12.2010 Hari Bahagia buat Jaz N FD

Selamat sudah kamu berdua!! Aku? Masih ada sedikit masa lagi. Heee.. Apapun TAHNIAH buat kalian sbb dah pun selamat majlis semua dari Akad, malam berinai dan resepsi. Semuanye SUPERB!! Namun jauh di sudut hati ada la rasa ralat sbb xdpt nk attend majlis nikah kamu lalink.
Jadi sebab aku xde dtg majis nikah die, xde la aku nk tepek pic nikah di sini. Cuma ada majlis berinai dan resepsi utk tatapan kalian..
Sini dua keping sekitar majlis malam berinai…
IMG_2267
IMG_2282
Dan ini di siang hari resepsi..
IMG_2315
IMG_2317
IMG_2330
IMG_2334
Salam bahagia buat kalian berdua. Semoga ikatan ini akan berpanjangan selamanya dan sentiasa di berkati Allah. Amin. Sekali lagi sekalung tahniah dan kegembiraan buat Siti Jazwina dan Firdaus. 

2 comments:

  1. thanx alot ayg...
    xpe..ko xdtg pun aku xksh waktu nikah tu..
    jnj mlm tu ko dtg pun..
    sori sgt sbb xdpt nk plawa ko mkn mlm tu...
    thnx sgt utk korang sume...
    dan selamat menempuhi jalan2 persiapan majlis besar..
    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. wahhh tu ayat ikhlas ke mmg xnak kasik aku dtg.. hehehe

    aku pun xtau yg budak2 tu ada kat umah ko mlm tu. dorang ingat aku kat singapore lagi.. geram jeee sbb tglkan aku. :)

    xpe la, dah selamat pun korang...
    SEMOGA BERBAHGIA SELAMANYA.

    ReplyDelete