CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 31, 2012

Pillow Speaker

The first baby item yang saya ada. Masa saya tau je saya preggy lantas secara laju saya terus membeli pillow ini. saya beli kat lelong.com. Pegi cari sane kalo anda juga mahu. Big Grin Ianya sangat cool bagi saya, Saya pilih strawberry. Ada lagi few choice yang kamu boleh pilih mengikut kegemaran.
DSC00340
Bagusnye speaker pillow ni mengikut pembacaan saya, ianya lebih baik dari kita gunakan headspeaker. Ianya adalah berkenaan dgn gelombang bunyi dan yang seumpamanya (ala.. x ingat sudah, sila google sendiri). Pillow ni ada wayar yang boleh dicucuk terus ke mp3/mp4, PC or handphone. Saya letak pillow ni kat ofis. Jadi sambil bekerja saya letak pillow ni kat perut sambil mengalunkan ayat-ayat Al-quran or kadang2 saya alunkan zikrullah.. Serius, mmg baby akan bagi respon setiap kalo saya mengalunkannya. Syukur… Kamu pun cubalah…
DSC00377

No comments:

Post a Comment