CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, November 11, 2008

Lawatan Ke Rumah Penjagaan Warga Tua Sri Tanjung,Kuang


Moh kite nek...naik bas jalan2.....

Di Taman Tasik Perdana Kuala Lumpur

Nenek !! Say Cheese.........

Apa la kecik sangat banner tu...Muka kami2 je yg expose lebih...huhuhu

Hari sabtu lepas (08/11/08) Company I buat kerja amal...bawak warga tua bersantai di Taman Tasik Perdana..Rumah Penjagaan Warga Tua Seri Tanjung merupakan salah satu rumah warga tua yang mendapat sumbangan dari company I dalam bentuk ubat-ubatan terutamanya Donna (untuk sakit sendi)...Kira ok la...sesuai la tu. So,pada hari tu,kitorang pun pergi menjalankan kerja amal skit...Ala...bukan payah mana,juz bawa diorang jalan2 pusing2 KL.Menurut sumber yang boleh dipercayai, warga tua kat sini macam dah terputus hubungan ngan dunia luar..Ye la kan,mana tidaknye...sape yg nak bawa dorang jalan2 kalo bukan adenye orang2 yang prihatin macam kami ni...(Acewahhh!! ko jangan nak riak yan...baru buat skit nak riak plak...mcm x ikhlas jerk...) bukan riak,cume memberi penekanan kepada yang terbabit agar terus menjadi insan yang prihatin...ehem...ehem...

Sepanjang aktiviti ni berjalan, sempat la jugak kami beramah mesra dengan warga tua kat situ...So dalam pada mesra yang ada, masa I nak balik, lepas salam semua, boleh plak ada sorang nenek tu marah kat I.Bukan marah apa, marah pasal kami nak balik dah...Bukan nak duk lama2, masak n makan2 dulu... Aduh...tetiba plak rasa sedih di hati I ni timbul...x tahan di buatnye...Aduh !! Touching2....Wa....!!!!

Di perkarangan Rumah Penjagaan Warga Tua

Balik dulu ye Mak Long.... Terima kasih banyak2....

Dan, kepada semua yang terlibat, setinggi-tinggi penghargaan buat semua...Terima Kasih semua....Sampai jumpa lagi....

2 comments: