CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, March 16, 2009

Selamat Pengantin Baru Siti & Hasan

Ni la pengantin baru a.k.a adik maksu aku... Dorang dah selamat melangsung kan majlis akad nikah dan bersanding on 14/3/09 ritu kat Sijangkang ...(aku plak bile lagi??? arghh...aku ah jemu dengar soklan gtu... perlukah aku jawab lagi????) Alalala.....bam2 la pengantin ni....ni masa dorang dah sudah bersanding pun.aku x snap byk sgt pic dorang...ada la 3,4 kerat...

Hah! ni plak flower girl...aku berminat gak ngan pakej butik andaman ni...siap ade baju flower girl n pelamin pun ok..harga rasanya boleh kautiem lagi kot !! So...aku akan duk ushar Maksu aku utk dptkan maklumat lanjut...jeng3......

This is my sis, nana and flower girl.... Nice rite???

Yang menarik ttg majlis kawin dorang ni kan...masa pihak lelaki smapai, pengantin lelaki dengan slumber badak dtg naik beskal sendiri n di iringi oleh kawan2 sebasikal yg lain...Kire meriah n lain dari yg lain la gak kan.. Mmg slalu dgr tapi bile dpt tgk depan mata sdri syok arrr.... So kepada Siti & Hasan, Selamat Pengantin Baru, Selamat menempuh alam berumah tangga dan semoga rumah tangga kalian akan diberkati Allah selalu. Amin.......

No comments:

Post a Comment