CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, September 26, 2008

Bermain bunga api bersama Raihanah !!



Wah !!! Terer nampak yang duk main bunga api !! Orang main bunga api, awak pun sibuk jgk...
Ari sabtu lepas, family aku wat majlis buka pose beramai2.... Syok la jgk sesekali dapat buka ramai2....So, pas buka, solat maghrib apa sume,Daus n Jijah duk sibuk nak main bunga api.Almaklumlah, dah ada org supply..(sape lagi kalo bukan akak aku yg sorang tuh) So, dalam pada budak2 tu bermain, si kecik ni pun kepo nak jugak...Hah! Nah! Amik ko... main la puas2 (walaupun Tok Mummy awak yg tolong mainkan) Korang nampak x muka confiden die tuh... Bukan main lagi beria main... Ikut awak la yang..Janji jangan terlalak2 berguling kat situ dah la....
Sambil bermain, sambil bernyanyi.....

" Selamat Hari Raya !!! Selamat hari Raya!! "


No comments:

Post a Comment