CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 30, 2008

Raihanah with Ronald McDonald


Hari rabu lepas aku, mama n yaya g buka kat Klang Parade.Mama la siap duk teringin nak makan sizling...Macam bese..raihanah mesti ikut punye.Sebelum kitorang menuju ke foodcourt,kitorang singgah dulu kat Mc Donald nak beli kan Raihanah Fries...So sementara tunggu mama die belikan,apa lagi aku sempat la gak snap pic dei ngan Ronald tuh....huhuhu...


Tengok tu...apa ntah yang di telek nye tuh...Ke tengah duk pk kaler apa ni erk....kuning ka?? Merah ka?? Iskh3...Ummi,Raihanah x tau kaler apa ni...


control cun ke baby...apehal la awak duk bergaya ngan puting tu...Buruk tau tak...!!!

Raihanah wif ummi.......


Wif my mum.....hehehe.....

No comments:

Post a Comment