CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, December 14, 2009

Maskot apakah ini???

Maskot apakah ini?? Ntah aku pun xtau. Odw jalan nk balik, aku terjumpa maskot ni. Aku pun dengan slumber suh dak2 ni bergambar dengan maskot ni.


Sepanjang kat Sua Rasa ni aku hangin tul ngan mr Fizwan. Ikut hati nk je aku jerit kat die tapi xkan la depan org ramai aku nk terpekik terlolong. Jadi sabar je la. Boleh aku berpusu nk ngambik gambar die wat dek ntah kat amne2 duk nye. Hangin la aku. Nasib la pk hormat lagi. Sabar...sabar.... dah aku nk amik gambar pun x leh. tu yg xde pic aku tu... geram tol.. !!!



No comments:

Post a Comment