CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, February 1, 2010

Tutti Frutti Sunway Piramid

Alamak!! aku lupa la snap pic RM100 voucher tu.. (sambil tepuk dahi). Dengar voucher RM100 sounds like wow!! apa nk mkn ni sampai RM100 sedangkan kami berdua je nk mkn, Mr Fizwan, how ya???

Nak jadi cerita, last Saturday, aku hangkut dak kecik Nana tu sekali dgn azam n iltizam nk g mkn kat Tutti Frutti. Melalui ketereran aku mengoogle, aku tau yg Tutti Frutti also got a meal. So, dgn perut lapar giler, dgn jam skrg menunjukan pukul dekat kul 4, gigihla aku n Mr Fizwan jalan tuju ke Tutti Frutti Sunway Pyramid. Jalan, pusing2 turun escalator dengan semangat, sampaila kat Tutti Frutti tu. Sesampai je, aku tunjuk la voucher yg ada tu n tanye punye tanye, nk tau x, rupenya kat citu cume ada frozen yogurt SAHAJA !!! Apakah?? Dah la dedua lapar seadonye, x mkn pape konon nk melahap meal kat situ. Rupenye cumela hanye ada frozen yogurt. NOT MEAL AT ALL!! 

Cisss.... cis... so, dengan pantas, angkat kaki g cari McD. Gigil ni beb sbb dh lapo giler..Dah mkn McD, dah jalan2 pusing2, n b4 balik baru kami terjah Tutti Frutti untuk amik eskrem.

Tu dia, 2 big box and I take a few small cup where all of this is worth for RM100.
1 big box is Vanilla flavour n fruits

Chocolate flavour n cips n mix choc
Tengok muka Mr Fizwan gigih makan kan?? siap nganga mulut luas2.

Tapi yang azabnye adalah aku sbb aku kene berjalan berulang kali untuk buat eskrem tu. FYI, Tutti Frutti ni mengamalka n sikap self service. ko amik cup, press eskrem sendiri, put any deco sendiri, timbang n bayar.

Ni tempat all the deco tuk eskrem tu. ada buah2, coklat2 pun ada. Nway, total ada 8 jenis flavour eskrem yg leh korang pilih.



No comments:

Post a Comment