CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, November 25, 2011

Pagi-pagi marah orang

Di pagi Jumaat yg penuh barakah ni, kenapa la nak buat saya marah. Tak perlu la.. kalau tak tau, cakap je tak tau. Jangan nak berlagak pandai. Saya bukan makan orang pun. Paling kuat dengar la bebelan saya yang penuh hikmat. Tu je. 

Mane yang kamu nak, kene tag dgn saya ke or nak kene tag dengan bos. Kesan ke atas diri sendiri. Itu kamu tanggung. Sudahla, sekarang nak habiskan kerja kamu yg tunggang langgang. Dah la buat salah, pastu menyusahkan saya. Kalo macam ni, kamu takde pun saya tak kisah.. Sebab kamu ada or tak, sama je menyusahkan saya. Duhhhhhh 

1 comment:

  1. kenapa kamu? siapa kah org itu?
    rindu closing sambil dgr bebel kamu n mkn megi goreng sepol....

    rindu zaman remaja kat uniasia jugak

    ReplyDelete