CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, November 28, 2011

Tidak sihat !

Hari Sabtu kan saya kene kerja. Dari lepas zuhur di ofis tu mcm dah kene cirit birit. Tapi takdela rasa teruk sangat. Tapi rupenye membawa ke malam. Last malam tu, kene cirit birit, muntah dan terus menjadi lembik sambil meggigil-gigil. Badan juga sedikit panas. Tapi tak ke klinik pun, cume terus tido dan esok pagi mandi seperti selalu. Lepas mandi, breakfast masih juga melembik je. Take a nap plak.. Sudah bangan dan mandi lagi baru rasa lega dan segar sikit... Tapi sampai saat ini, masih tak boleh nak makan yang pelik2 sebab memanjang je rasa nak muntah. Esok ada cek up, harap2 sume ok. Risau juga ni... Doakan kami ya...

No comments:

Post a Comment