CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, April 1, 2012

Medela Swing

Masa mengandung memang saya search habis2an mana satu breastpump yang saya nak beli, yang convenience untuk saya, yang di jual pada harga yang saya mampu milik. 1st stage saya pilih untuk memiliki AVENT Isis Uno, lepas tu terpikat pada MEDELA Swing.
 
 AVENT Isis Uno 

or 
 
MEDELA Swing

2nd stage, saya baca review orang-orang tentang kedua-duanya dan akhirnya masa kandungan berusia 7 bulan kami suami isteri decide untuk beli Swing. Yes.. we settled with Swing. saya beli dari Littlewhiz. It's come in pakej which is included Medela Swing Breast pump With Calma Teat + Autumnz Cooler Bag + Autumnz Reusable Ice Pack (3pcs) + Bumble Bee 8pcs Breast milk Storage Bottles Package with price RM759.

MEDELA Swing

Autumnz Cooler Bag

  
Botol Bumblee Bee

Ini Medela Swing kepunyaan saya. Menjadi barang berharga kebanggaan diri tika ini. Gadget yang saya usung setiap hari ke tempat kerja. Gadget yang banyak membantu saya dalam perjalanan penyusuan ibu secara eksklusif. Pengalaman manis untuk saya. Semoga cita-cita utk EBF akan berjaya. Doakan yer... 

Kenapa saya pilih untuk beli Swing? 
  1. Swing ringan jadi mudah saya nak angkut turun naik bas
  2. Boleh guna letrik or battery AA
  3. Ini maklumat yang di bole saya share bersama: 
  • Efficient: pump more milk in less time, thanks to our 2-Phase Expression Technology
  • Unique: ideal for daily electric pumping
  • Comfortable: a range of vacuum levels and settings
  • Easy to use: easy to assemble, use and clean
  • Convenient: quiet and compact design, ideal for discreet pumping

No comments:

Post a Comment