CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, April 18, 2010

Bersiaran dengan new ASUS K40AE Series


Yeah !!! Hari ni aku bersiaran dengan new lappy. Hopefully aku akan terus rajin untuk mengupdate blog. N harap2 aku akan rajin bg lagi tips2 berguna ngan uols.

Sebenarnye aku baru sambar new lappy. Brand ASUS K40AE Series. Sebab?? saje menghabiskan duit. Apakah??? Apa ko ingat aku kaya ker nk buang duit camtu?? Xdela... ada rezki lebih.. Xpela. dari aku shopping tak tentu hala, baik aku beli brg yg nampak besau gedabak..Pasni ingat nk sambar digi cam la satu.. Cepat2 jenama apa yg best???

Nway, sekarang aku ada projek besar yg aku nk kasik settle. Insya-Allah, harap sume berjaya. Kalo yg ni berjaya, aku leh la ke projek yg lebih besar kan. Harap2... AMIN.... Pape nnt aku kabar2kan di sini ya....



Posted by Picasa

4 comments:

  1. em...ak taya ckitla...bagu tak laptop Asus K40A tu??kelebihannya?kelemahan?...brapa harga?

    ReplyDelete
  2. saya nye baru beli,mcm slow skit,awak nye ok ke?nape?

    ReplyDelete
  3. saye punye slow!! kne upgrade ram.hampeh tol

    ReplyDelete