CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 7, 2010

Hujung Minggu

Hujung minggu lepas adalah hujung minggu yg kesunyian. Manakan x sunyi, mama kakak balik kg, mr Fizwan pun balik kg. Tinggal la aku kat Klang sorang. Buhsan seii sbb xde org nk teman ajak aku berjalan. Mama, kakak balik kg dulu sbb in 12hb nnt ada wedding.

Dah kalo ada wedding, knp aku x balik?? Aku balik la. aku akan menyusul nnt dgn papa n abg mie. Ok dah, entry tu aku hadapkan nnt. Mr Fizwan plak balik kg sbb nk jemput mak pak eii baru balik dari Mekah. Ari sabtu kul 3pagi mcm tu baru mr Fizwan gerak ke Johor. Tapi jadi seronok sbb ari Ahad petang mr Fizwan dah sampai SA. Sampai2 SA around 7pm camtu terus die gerak dtg umah aku. Konon nk ajak aku g mkn sbb kesian aku duk umah je. Tapi sudahnye kami x g mkn pun, g Jusco n tgk wayang. Yihaaaa... Sayang mr Fizwan.

p/s: x tau knp sejak kebelakangan ni kami rasa yg kami terlalui mencintai. Spt baru semalam kami baru bercinta. Aishhhh.... saya sayang kamu mr Fizwan..

No comments:

Post a Comment