CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, December 2, 2010

Meet Videographer

Wow!! dah setel satu job task kami. Smlm aku kerah mr Fizwan tuk balik awal kerna aku sudah buat janji temu sama Videographer. Mula2 janji kul 9pm skali videoman msg kata lambat sket sbb taya kete boco. Xpela, kebetulan aku pun baru je sampai Bukit Raja. Jadi xde la bergegas sgt nk balik n siap2. Hehehe.. Sampai2 umah, hidangkan makan tuk mr Fizwan, aku terus g mandi. Elok sedang aku pas mandi n dah siap2, nk msg je org itu, msg die dah masuk dulu. Die dah odw. Mmg cantek ar kan.. Kitorang pun laju2 je la g sane. Jumpe di OldTown sebelah Naza Jalan Kapar. 

Kitorang sampai dulu. Videoman sampai x lama lepas tu terus order2 makan, sambil lyn2 sample video yg die ada. Mr Fizwan nampak puas ati. Its good darling. X payah I susah2 nk g ushar gugel yg lain2 lagi. Senangkan, dh kenal. Org kata, lagi senang nk deal. Kami pun bukan jenis nk cerewet2 x tentu hala. Selagi service yg di bagi TIP TOP n berbaloi2, kami ok sajer.. Dah tgk2 dari satu ke satu sample video, kami bincang harga, pakej apa sume. Its lagi la sounds soooo goooddddd!!! Its very2 good deal. Acik suke noks!! Apa yg penting, kerjasama... HAHAHA dan yang paling penting, perbincangan di hari lahir membuatkan aku terima hari lahir punye diskaun. Yihaaaaaaaa yaribba yaribba.. Sape x suke diskaun?? Giler ko x suke. Mesti la suke. Tu la namanye rezki. Apa pun thanks to Videoman.

Ko ni Yan, videoman, videoman, sape dienye. Meh la share2 ngan kami. Kot2 kami pun nk panjang2kan.. 

Ahahaha, you can PM me. Aku bukan x nak bgth, bukan kedekut, but, panjang lagi proses perjalanan ni. Aku tetap sentiasa sokong kawan2 punye kerja ni. Nantilah, bile dah sampai masa yg sesuai, aku announce. Siap aku bg link url FB apa sume bagai. Kire pakej la, info lengkap aku kasik tabur jaja kat sini. Sabar..  Gambo kami yilek!! sebab lupa bwak kamera. Hohoho.. Ala, lg pun kata x bole nk announce secara berleluasa, x payahla kan. Eh, korang kalo nk info dlm masa tedekat ni PM aku la erk. Aku akan tunjukkan jalan. Ok beb!! Chow!!

p/s: Dear Videoman, Tq for big2 diskaun and TQ for the food mlm tadi.. 

No comments:

Post a Comment