CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, December 17, 2012

pagi yang kacau bilau

Bangun pagi dengan rasa yang x best. why? why? mana taknye.. malam tadi saya mimpi all my ebm stock yg sepeti tu melt. what derrrr tu mimpi meruntun jiwa ok. siap nangis2 bagai.erkkk??? dan tetiba sedar suami kejut kata dah lewat. dah azan subuh. terus saya rasa bengang. bangun tido dan rasa bengang adalah sebel ok. dah la bangun lewatkan skali baru sedar diri yang x thaw ebm anak. WHAT?? terus terbengang lagi. jadi terus kuar bilik kuarkan ebm dl. dah tu suh suami mandi dulu sebab saya kene pam susu dulu.Syukur dapat jugak 5oz untuk dia minum pagi ni.

Memangla secara rutin saya akan pam pagi2 tapi konon pagi tadi dah terbangun lewat tak payah la pam. Sekali kena pam jugak sebab tak thaw ebm apa suma. Dah la bangun lewat, ebm x thaw, kena pam, tambah pulak pakaian kerja x sedia lagi. dan akhirnya saya grab je baju apa yg depan mata ekspress pny outfit. Lantak ko sana..... terus macam wat d x best punya Monday?!?

No comments:

Post a Comment