CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 2, 2013

External Hardisk by DELL

Taraaaaaaaaaa dengan menggunakan skim EPP (staff price with Dell), makanya saya membeli External Hardisk ini. Harga asal RM319 tapi setelah di tolak staff diskaun sebanyak 22%, makanya ia cuma berharga RM248.++. Murah kan... owh lupa ini untuk size 1TB ye.. 

Masa saya buat order 27/9/2013, katanya expecting to deliver pada 4/10/2013. tapi tup-tup, pagi Isnin kelmarin saya dapat sms yg Dell nk deliver barang on 1/10/2013. Malangnye saya cuti hari tu. Jadi saya call Dell semula dan bagitahu mereka yang saya takde. So, dorang reshedule untuk hantar 2/10/2013. And now, its in my hand... yada yada....


No comments:

Post a Comment