CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, October 6, 2008

Baraan Raya 051008




Wah !! Meriahnye raya... mane x nye, punye bersemangat kitorang beraya.Walaupun ade geng2 yang x dapat join tapi tetap meriah...Tambah2 plah kitorang dah ada peserta baru.Sape lagi kalo bukan suami Effa yang selalu buat kecoh... Ade ke patut baru jumpa kawan kitorang 2-3 kali dah macam kenal lapan taun...bak kata Bob AF "Mesraaaaa !!".. Terlebih sudah !... hehehe.. N aku pun dengan confusenye tertanya2 "kami2 ni beraya rumah kawan saper ni??" Apa pun tahniah la kepada Azli kerana berjaya meng'havoc'kan suasana raya tahun ni..





Ni antara gadis2 ayu yang ada....Acewah !! (sesuai ke???) Walaupun ada antara kami yang sudah berumah tangga, dan yang telah menjadi tunangan orang.Kami tetap maintain bersama...Kire sampai mati la berkawan...x putus......



Kaki2 yang penat jalan beraya... (mengikut arah putaran jam : Md Noor, Azli, Effa, Linda, It's Me, Ulfa, Awin)

Di sini I nak sertakan Tag ucapan raya buat semua...

" Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera ...

Terlebih dahulu saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada yang terlibat yang telah menyertai Baraan Raya Tahun 2008. Ampun dan maaf kami pinta andai ada salah dan silap kami selama ada dirumah orang... Kepada Azizas, terima kasih kerana sudi menaja lokasi penggambaran raya tahun ni...Diharap pihak anda akan terus bekerjasama dengan kami di tahun2 yang akan datang.... Kepada Linda, terima kasih juga kerana menaja lokasi penggambaran walaupun sekadar tangga dan halaman rumah. Buat Awin dan Ulfa, terima kasih kerana menyediakan pengangkutan kepada kami2 yang x berkenderaan.

Ditujukan khas buat kawan2 yang lain yang mane kami x sempat berkunjung-kunjungan, Maaf kami pohonkan dari jauh. Tapi kalo u all buat open house, Insya-Allah kami akan datang.Akhir kata, salam sayang dan rindu dari kami di kejauhan ini.. Salam Aidilfitri buat semua !! "

No comments:

Post a Comment