CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, January 30, 2009

Dinner @ Big Plate

Last Saturday aku n Honey n bebudak g makan kat Big Plate. Anyway ni 1st time aku g mkn kat situ. Ala, saje nk rasa n blanja bebudak tu skali. Petang skit baru kitorang keluar, g Alam Sentral then baru g Big Plate. Memula siap sesat. Bukan sesat apa, aku dh gtau Honey yg Big Plate kat situ tapi die x caye. Honey kata salah jalan n siap patah balik. Ending die yg salah jalan. Jalan aku yang betul n kelakarnye kitorang boleh wat U turn kat jalan masuk yg sebenar ke Big Plate..Hua3 !! Memula sampai, mmg xde orang langsung tapi makin malam makin ramai plak sampai kene tunggu . Nasib kitorang ni kira yang terawal sampai so, xde masalah la... dah balik semua ketabu'an...mau x nya, nama pun Big Plate tentu korang leh agak camne 'big' the food rite? Now....already uploaded...

Big Plate !!

Mushroom Sup + Bread
Yang unik ttg sup ni ialah....Mushroom sup tu diletak dalam bread yang bentuk cam buah kelapa. Isi dalam bread n kepalanye dah dikorek n diletakkan kat tepi untuk dimakan nnt...Comelkan??
Big Juice + Big Tea

Chicken Chop...

Spegheti Bolognise

Yummy...yummy... Sedapkan... Mmg mengenyangkan...n puas hati..malam tu aku cuma order 3 set je n total for all only RM70.00...So, pada sesiapa yang blom penah g, g la cube,try n test..ok !!

No comments:

Post a Comment