CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, February 13, 2009

Bakal Ratu Gimnas Negara

Yeah !!! Itu die bakal ratu gimnas negara kite... tengokla anak bertuah ni, sukati die je nak manjat ke apa? x tau ke yg awak tu gegirl...Aduh...Ok,lets check it out apa gaya seterusnya.Mungkinkah die membuat gaya ball gimnas, berirama atau apa????

Ok sume...ready...take ur step !

Yeeee...itu die gaya yang pertama.... salah satu kebaikan untuk gaya ini adalah utk menguji tahap kekuatan tangan.

Ok, seterusnya ringankan badan anda dan cuba untuk rasa terangkat skit... Macam ni.. Sume ikut ok!!

haiiiiyak!!! Ok...turunkan kaki...bagi yang memula cuba gaya ini, anda akan terasa sedikit tegang di kedua tangan anda... Ok...cukup setakat ni gaya gimnastik yang kite latih hari ni.... terima kasih sume...

Sudah Raihanah... jangan nak berangan..dah la gemuk camtu, ada hati nk jadi ratu gimnas konon.Ceh !! baik awak turun sebelum Umi belasah..habisla nnt Mummy marah kalo die nampak.mesti die kata "korang asik nk menjahanamkan harta aku jer"...hehehe.....jom cabut!!!!!!!!!!!
Justify Full

No comments:

Post a Comment