CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, February 13, 2009

Hari Terakhir My Manager II

Waaaa..... sedeynye la rni. manakan x, ari ni last day my manager II a.k.a Nor Azree or lbh mesraaa !! (tlg sebut ikut gaya Bob AF ok!) aku pgl abang... wah.. xtau la pasni camne bile die dah xde. Mesti sunyi.... xde la punca aku nk wat adengan buli membuli lagi.

Dari 1st day aku kat sini,aku dah mula bekerjasama dengan die. Dengan pengalaman n pengetahuan aku yg skit ni, dengan die la aku mula belajar.. (aduh...touching sampai ke hati ni...nk nangis !! wa... tahan..tahan air mata nnt org nampak...) banyak benda aku belajar walaupun aku x sempat nk grab lbh banyak dari die. Pada aku, aku rapat ngan die...slalu borak hal anak2 die, hal die sbg org bujang(tetttt!!!!boleh ke jadi bujang lg??? sungguh x sesuai..) n banyak lagi tapi bab paling best kalo sampai ke adengan buli membuli..Ala, bukan buli apa, aku selalu nk bertekak ngan die. saje nk mengusik n kadang2 aku plak yg kene. terok gak kene drop tapi seronok..xde la tension sangat nak bekerja.

Kalau boleh aku xnk bg die blah die dari sini tapi apakan daya, sume dah tertulis. Tapi aku kire bertuah sbb pnh kenal die. kenapa??? Sbb kdg2 ada gak apa yg die cakap leh diguna pakai. Harap2 pasni masih boleh terus berhubung ngan die.(Alamak die masuk plak. Jangan die perasan aku meleleh airmata dah la.die ni bukan leh percaya. mata die cepat je nk nampak apa yg kdg2 aku x nampak. Jangan pandang die, wat2 muka bz jer ok...). Abang, nape la abg nk blah? pasni sape nk tolong Yan check all my job xpecially Sales Tax and Import Duti Yan. Ngan sape Yan nk lepak n borak2 kalo time Yan malas nk wat keje. ( hah!! kan aku dah kata, die dah sound aku siap2 "xkan nangis kot..relax2..pagi lagi.petang2 skit nnt" x gune...kene lagi.. terpaksa aku cover cun..siap x mengaku tu...huhu) ngan sape Yan nk wat adengan buli membuli lagi pasni.. Aduh..rasa terduduk jap pasal die xde lagi dah pasni...

X boleh lagi aku dengar org call n cakap, "makcik, dtg sini jap","Yan, bz x? ada new assignment ni nak bg.", n kalo time dah bagi aku keje, aku mesti tanye "ni bile nak ni?" n jawapan yg tetap cool is "urgent2.." bile hujung bulan plak, "budget key-in ye..nnt saya check" n jwpn yg die akan terima mst "lambat..org dah key-in dah" tapi yg bestnye, die cuma akan check awal bulan depan..Hahaha...apa la.. Aku akan rindu sume tu nnt....

Paling teruk aku kene buli kalo time nk wat stock take. Mana kan x.. pantang xde orang nak cover je aku la yang akan menjadi pilihan tapi aku pun x kisah..aku x penah complain. Kalo ada pun saje gatal2 mulut nk cari sbb nk bertekak ngan die. pada aku, sume tu peluang utk aku belajar benda2 baru. lepas ni mst agak sush nk sesuaikan diri kalo pengganti die tu dah masuk. Yela, dah la baru nk kenal mst xtau mcmane die. Kalo agak2 kepala leh layan bengong ok la.Kalo x?? Jenuh la... Nway, harap 2 ok la..

Abang.... Yan nk ikut abg leh x? (Hahaha... mula dah !!) Okla... xnak cakap banyak2 lagi. Kang kantoi sbb nengok aku duk lap2 mata jer.. Ni ada beberapa pic die yg sempat aku snap sepanjang ada nye die di Duopharma. N a little present to him... Let see.....

2008 - CCMD Bowling Tournament @ Summit Bowling, USJ

With Maslina @ CCM Open House 2008 @ Pan Pac, PWTC

Close Frenz.... Zamri + Jaffri + die la..sape laie....

Together2...

Present for him from our Finance Department ..

Tara....... ni la die.. Merah untuk die sentiasa ingat CCM n xpecially Duopharma la..

Ok abang... juz to say All the best on your new job ! Stay in touch n always remember us n xpecially me la hah! May Allah always bless u n your family !! Good Luck ! Terima kasih atas sume tunjuk ajar abang kat Yan selama ni n halalkan segala ilmu n segala apa yang ada. Yan mtk halal dunia n akhirat. n Insya-Allah...ade rezki kite jumpa lagi..Yan kawin nnt abg mesti kene dtg, nnt Yan jemput.. :-(

No comments:

Post a Comment