CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, February 23, 2009

Memulakannye semula

Hari ni aku dtg kerja dengan semangat dan mood yang baru.Lepas aku cuti sehari setengah minggu lepas, aku nekad untuk mulakan semua dengan senyuman. Ntah la, lepas Manager aku berenti ritu aku rasa terduduk jap sbb xde sape yg aku nk rujuk. So..maknenye pas ni aku kene belajar untuk berdikari n buat semua keputusan sendiri. Alhamdulillah...dengan nekad yang aku tanamkan, aku berjaya lepas dari rasa takut n susah tu... N hari ni aku rasa bersemangat untuk buat semua benda. Alhamdulillah....... N ttg rezki yang lagi satu tu, kalo ada rezki aku bersyukur tapi kalo xde, aku jugak bersyukur sbb aku masih ada tempat untuk cari rezki berbanding orang lain yg mungkin ada yang dah kene tendang dari co. So, apa pun, aku terima apa adanya aku sekarang ni tanpa secalit rasa curiga. Insya-Allah.... moga semua urusan aku akan diberkati dan dirahmati oleh Allah s.w.t. Amin........

No comments:

Post a Comment