CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 13, 2010

Abong & Azlina Wedding 3/10/2010

Tahniah buat abong dan isteri kerana telah selamat di ijab kabulkan. Ni majlis sebelah lelaki dekat Kajang. Jenuh la jugak kami duk mengoogle map ke rumah die sampai ada adengan sentap2 ngan mr Fizwan. Hahahaha.. Kitorang sampai sini around 1230++ la camtu. x hingat la sudah.. kan dah lama baru nk update mane nk ingat. Kitorang sampai2 je terus makan. Konon berjanji dengan man, tapi die pun lambat. Sedang mkn2 ini makyong pengantin lama Dafi n Hana sampai.
DSC_3983Aku nampak la dorang tapi dorang x nampak aku. Kami duk diam2 je makan sampai habis licin boliau br duk cari kengkawan. Keji tol pangaikan cik Yan. Adess.. Hana n Dafi ni juag bercinta dr Kolej. Skrg Hana tgh pregnant 6 bulan. Tapi aku mmg wonderpet betul lal dgn die ni sbb perut die kecikkkkkkkk sgt. Huh!! xpe, nnt dh selamat deliver apa sume jgn lupa kabo2 yerk…
Lepas tu baru la group by group sampai.. Bole la.. lama dah kot x jmp kengkawan  kolej. dpt jmp sekali sekala ok jgk. Selalu tu beramah tamah di FB sajork. Syukurla kerna ada Fb penyambung silaturrahim.
Pengantin kaur agak lambat la. Jenuh gak kami menunggu. Tapi kerna pengantin adalah pegantin, jadi kami x marah.. Xpe bong.. ko duk lama lagi x kuar2 pun xpe.. (giler ko x kuar, kitorang balik kang. haa haaa kami balik ni…) Ok sekarang pengantin dah keluar, mari ushar2 pengantin. Korang kenal x?? Kot la kawan aku ni jiran sekampung, sebelah umah, satu sekolah, satu pejabat…
DSC_3988
Pengantin berarak…
DSC_4002
Ni  kaedah pengantin kene jemur kerna mahu di silatkan nye.. Aku kan, cukup x berkenan part ni. Mau x nye, ada ko nk suh pengantin duk tengah panas. Agak la weiii… Nasib family aku xde gini2. Kalo x aku pun nangis…
DSC_4011
Ok, tu mr Fizwan salam lama tu. Siap di bg2 nye aura pengantin kat mr Fizwan. hambik aney, hambik..
DSC_4020
Haaa tu la kwn2 kolej yg ada. Majoriti dak DDC la sbb Abong student DDC dulu. Tapi kami dtg jugak selaku kwn serumah setangga mr Fizwan dl.
DSC_4015
Penutup aku bg kamo tatap pic bakal pengantin ni hah…

1 comment: