CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, October 15, 2010

Macamane buruknye muka orang tengah syok makan??

Sume pic di ambik masa pot luck ari tu. Sesape yg termalu2 xnak muke korang tertepek kat cni, sile komen. Aku akan remove dgn serta merta.. Tapi aku rasa korang x kisah kan… Ampunnn
IMG_1344
Pembuka kata..
IMG_1339
Sofi.. Muncung bukan main.. dah bole buat sup bunjut kot..
IMG_1345
Ni?? It’s Me lerrr.. muke gigih makan kan… sambil sibuk jeling2 dengar sore borak bicara sane sini…
IMG_1347
Lisa, cover cunggg… Sopan sajer. Tapi ppuan ni mmg sopan pun kan? Sopan ke??
IMG_1349
Mummy Rayyan. Mummy baru ni.Baru habis pantang, Jadi semangat makan dtg secara membuak2. Sampai terceme2 mata nk makan.
IMG_1351
Yg ni paling payah nk dpt pic buruk seburuk2nyer… Ni je yg ada. Alin~~
IMG_1352
Pah si pengantin baru. Ko praktis makan beradap kah??
IMG_1353
Sann, muke dh cunggg habis dah ni skali tang makan Ya Allah bughuk ke main. Nganga luas tu..

No comments:

Post a Comment