CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 14, 2010

Pot Luck Raya SD-GSC 2010

Pot Luck Raya bersiaran dar SDGSC. Wahh ko, bukan main meriah tahun ni. Yg meriah nye aku je yg lebih sbb duk sibuk tadah muka depan camera. Tahun lepas malu2 lagi beb. Aku baru je sebulan masuk mesti la harus mcm sopan2 lagi kan.. Tapi tahun ni x bg can punye… Uhuk3… Harus la balas dendam kesumat.. Yuhuuuuuuuuu!!!!!
IMG_1325
Hah ni mknn yg ringan2 sajorkkk…
IMG_1331
Hah, tu mak yong a.k.a ATL aku dah duduk melantak. bagi ler die mkn puas2. Kang sat2 g meletop x leh dh nk mkn sedap2 kan… Makan k.ana makan…
IMG_1336
Lisa, gigih nk ngambik mknn. Banyak sangat sampai x tahu nk pilih yg mane. Ni baru kat luar, ringan2 je lisa.. Tu kat dlm nun byk laie yg sodap2 nk kene telan masuk perut kasi muncit.. Lek ar…
IMG_1340
Itu diaaaa… itu yg berat2 sudah depan mata. Ada satay, lontong, pecal, nasi goreng, bihun goreng, sambal sotong, pulut kuning, rendang ayam.. Arghh sendat perut acik weiii..
IMG_1341
Eh, lisa lagi. Asik ko je yg makan lisa..
IMG_1343
IMG_1365
“Tu hah.. aku nk yg tu, tu yg sedap tu…” Aicehh, aku pun x ingat apa dailog aku waktu ni. Huishhh tapi mmg sepanjang ari duk mkn ulang2 sampai ketat perut.. Puasa gigih turun sekilo dua, masuk Syawal. sume ke lontong satay segala. Apa maknenye???

No comments:

Post a Comment