CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, November 19, 2010

Kain Pasang = Nikah

Sambungan cerita.. alkisahnye, dua kali kene pilih busana pernikahan kami. Sekali dulu g pilih masa time pembukaan Jakel SA ni. Masa bulan 5 camtu. Kami siap dah pilih kain apa sume n cume bayar deposit sahaja. Since kami nk pakai bulan 3 nnt, jadinye kami decide tuk simpan dulu kain tu kat Jakel spy kalo tetibe kami ni beralih arah nk mentukar  corak/material kain kepada sst yg lain yg di luar jangka, itu boleh di beresi. Ada la dekat setengah tahun Jakel peram kain aku tu. Kain n sampin je yg dorang reserve tuk aku. satin tu x la.. sbb mmg banyak stok dorang ni. Jadi x pyh nk reserve.

Pilihan tapisan pertama masa bulan 5 ari tu.
IMG_0182
 IMG_0184IMG_0185

Pilihan tapisan kedua Ahad lepas



 IMG_1694 IMG_1692
IMG_1696IMG_1695
Hah!! yg mane cantik?? Ke dedua cantik?? yg mane plak menjadi pilihan kami??? korang teka je la, jwpn nye bulan 3 nnt aku tepek gambar. Kenapa bulan 3?? Sebab bulan 3 baru aku nk menikah kawin jadi mestila bulan 3 baru aku show2 pic nnt. LALALALA. Tinggalkan la komen and footprint kot2 nnt aku baik hati nk bg doorgfit aku kat korang. Mahu kah???

p/s: x sabar n teruja nk kawin… xoxoxoxo

No comments:

Post a Comment