CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, November 3, 2010

Selamat Pengantin Baru Ila & Haffiz

Pertama2 yan nk ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat kalian. Ni bukan kawan haku ke apa erk, tapi pengantin ppuan adalah adik kepada abg ipar aku. Ari Ahad, kami berempat pergi Banting untuk menghadiri majlis ni. Empat org yg tururt serta adalah, mr Fizwan, papa, mama n haku ler. Sapo laie.. di mana ada mr Fizwan, disitu la aku dok...

Tema adalah hijau. tapi baju pengantin adalah sangat cantik kerana mix hijau pink. Ayooo tantekk sangattt !!! And overall sume cantik bagi aku. Dengan pelamin cantik, baju cantik, arch cantik. Pada aku dh perfect la gni.

IMG_1478  
Ketibaan pengantin around 2pm camtu la...

pengantin bersanding.. aku pun turut berdebar sama tgk org bersanding. kang sat2 lagi aku la plak yg bersanding. x sabarrrr....

ni baru nk menepung tawar kot. aku masa ni jauh2 je dari cni. mr Fizwan yg snap2. Aku hulur camera, die wat keje. kalo byk yg bagus2 nnt aku belikan die SLR sebijik. u mau kah sayang??
perkara biasa org2 sekarang. Campak duit n gula2. Aku sebenarnye mmg cukup x berkenan kot bab yg ni. Sbb?? sbb tu sume rezki.. xkan nk main campak2 n suh budak2 kutip2. Iskhhh toksee kawe.. Insya Allah, time aku nnt, xde la bab2 ni. mau nnt PIL aku jegil2 mata kalo wat gni. Iskh3...

No comments:

Post a Comment