CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 21, 2012

Pertama kali berpisah

Hari pertama mula kerja saya takdela leleh airmata sebab nak berpisah dengan Faeq. Kamuorang tau kenapa takde drama airmata, sebab seminggu lalu tetiap malam masa tidokan Faeq akan ada adengan meruntun jiwa.. Suami pun naik letih agaknya nak bagi ayat2 yang boleh menenangkan saya.

It's a day. Memulakan hari baru dan saya cuma risau bagaimana saya nak manage waktu pump. Cabaran buat saya di hari pertama adalah saya tak tau bile masa waktu saya nak pam. Tapi pagi tadi kul 5pg saya dah pam dan b4 ke kerjaan saya dh BF Faeq. Sampai ofis kul 830 tp kul 9 lbh dah rasa bengkak. Mentang2 hari pertama masuk kerja, rasa macam blur2 je.. Terus saya decide, pam kat cubicle je la.. Jadi hari pertama, saya pam 3 kali. Pukul 9pg, 12thari n 430ptg. Hasil ada la dlm 20oz/day.

Petang rasa tak sabar nak balik. Rindu sangat dengan Faeq. Ntah macamane dia hari ni.. Berdikari la kot. Hahaha macam dah besar sangat. Br 53 hari kot.. Sampai umah around 715pm, terus masuk bilik mandi laju2, solat n baru pegang Faeq. Rindu sangat kat Faeq. Gomol-gomol sampai dia marah. Hahaha

No comments:

Post a Comment