CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, May 13, 2012

Selamat Hari Ibu!!


SELAMAT HARI IBU BONDA!!

Buat bonda saya, terima kasih kerana telah mengandung, melahirkan dan menjaga saya dengan sempurna.

Hari ni daddy takde, saya pun masih bayi jadi saya tak dapat nak beli hadiah or kek utk bonda. Tapi hari ini saya akan cuba berperangai comel mengembirakan hati bonda. Hari ni jugak dah hari ke 44 kita berpantang kan bonda. Alhamdulillah semuanya baik2 aje sepanjang tempoh berpantang.

Anak bujang daddy & bonda,
Faeq Altamis b. mr Fizwan

:: nota kaki :: saya dan daddy sayang bonda banyak2!!

No comments:

Post a Comment