CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, April 2, 2013

DIY : Birthday banner sesame street theme

Perjalanan untuk persiapan majlis harijadi Faeq sudah bermula. Secara sederhana tapi saya nak ia seperti yang saya bayangkan. Saya dah tetapkan tema Sesame Street untuk majlis tersebut. So memang secara gigihla saya menyiapkan sedikit demi sedikit apa sahaja untuk memenuhi tema tersebut. 

Ini bab birthday banner. Yang tang ni memang akhirnya saya meminta bantuan Adik BFF untuk mensiapkannye. Tapi segala bahan, mengoogle dan mak nenek saya la kene beli dan sebagainya. Beliau cume buat kerja cut n paste aje. Puas ati sangat2 kot.. Adik BFF memang pandai kalau buat2 kerja DIY ni. Ni kalo saya yang buat entah bole siap ke tak. Terima kasih byk2 Adik BFF.




No comments:

Post a Comment