CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, April 22, 2013

Littlewhiz.com

Littlewhiz.com adalah tempat favourite saya dikala hendak membeli belah barangan bayi. Memang tempat pertama saya tuju kalau saya nak beli apa-apa. Biasala bila beranak kecik nak window shopping menelek barangan adalah tidak mudah. Jadi online shopping la jawabnye. Sebenarnya sejak mengandung memang la saya selalu keluar masuk kedai maya ni sebab biasala kan, anak pertama memang macam2la nak dibelinye. So after puas membelek menelek dan pangkah2 newborn list, jadi kami sepakat utk habiskan mana2 yang masih outstanding tu dengan membeli di sini. So akhirnya kami decide utk beli breastpump Medela Swing package, Autumnz sterilizer & warmer dan set tilam bayi disini.

Medela Swing Package

  
Autumnz Sterilizer & Warmer




Set tilam bayi

Semua barang2 diatas kami beli dengan menggunakan skim SPP. Di usia kandungan 7 bulan kami memang dah beli sume barangan ni. Dah, settle tak payah nak pikir2 lagi apa nak di beli. Memang kami habis licin kan beli sume ni kat Littlewhiz je. Lagi satu kelebihan buat kami adalaha sebab kedai ni dekat je ngan rumah kami. Heeeeee So kepada ibu-ibu bapa-bapa to be to sila jengah Littlewhiz untuk dapatkan barangan keperluan bayi anda. Tapi jangan lupa untuk kamu wahai ibu-ibu pun ada jugaka yer.. bapa sila sediakan wang tunai dan yang seumpamanya secukupnya...

:: nota :: nanti saya update pasal skim SPP






No comments:

Post a Comment