CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Saturday, February 5, 2011

CENTENNIAL TREASURE HUNT By Sime Darby

Misi 22 – 23 Jan 2011 – Treasure Hunt using route Bukit Jelutong – Subang Jaya – Nilai Impian – Merlimau – Kulai – Desaru.
Pepagi 22hb mr Fizwan dah nganto aku ke BJ utk sesi pendaftaran apa sume. Belom kul 6 pg lagi dah gerak kuar umah. G sane jumpa la budak bertiga ni. Dorang sampai awal dari aku. Masa aku g minum bekfes ngan mr Fizwan dorang dah call kata dah sampai. Hahahaha
IMG_2506Lisa , Amal, P
IMG_2517Kete Lisa yg menjadi pengangkutan utama ke Desaru.
IMG_2524
x, x bukan nk pomot muka dorang. Tapi nk nunjuk tu hah, beg kami yg penuh  bonet. Hiks!!
IMG_2528Ok, Journey START HERE!
IMG_2557
IMG_2567Salah satu game kat Merlimau-last Check point dan kene bermain sampah2 ni.
IMG_2570Di Kulai Jaya dan misi CSR – bg minyak Aliff kpd penduduk.
IMG_2571
IMG_2572
IMG_2573
IMG_2623Ni bilik hotel LOTUS Desaru. Tiba di lokasi around 7 pm ke camtu. Daftar nama, check in, lepak2 sat, mandi manda n bersiap ke dinner.
IMG_2587
Di ballroom kami duk di bahagian atas. Elok sampai je terus dah full. Xpela duk atas syok jugak sbb senang nk amik mknn. Xdela nk q pepanjang lama sangat.. Hohoho…
IMG_2585
IMG_2586
Ni antara desert yg ada. Aku kalo time2 dinner gni mmg susah nk menyatap mknn banyak. Kalo aku amik beria pun sat2 lg aku tolak ke tepi jugak. Masalah betul la kan.. Ayooo!!!
IMG_2595
Tara!!!! dlm group kami aku je yg bertuah. Erk!! Aku menang lucky draw. Rasa aku itu adalah frame. Tapi sampai ke ari ni aku x bukak2 lagi hadiah tu. Ingat nk bukak la n nk letak gamba pastu leh hias kat bilik pengantin nnt. Ok x?? Heeee
IMG_2600
Ok, ni masa pagi nk g bekfes. Dapat jugak naik tram ni.. HOHOHO Giler malas nk berjalan. Dah habis bekfes, adalah masa nk free n easy. Tapi aku n Amal berpisah dari P n Lisa. X tahu dorang ke mana. Tapi aku lepak tepi pantai je ngan Amal. Malas kot nk berjalan. Hahahahha Dlm kul 11am balik bilik sesiap kemas2 barang n mahu pulang sudah…
IMG_2620
IMG_2617
IMG_2618
Sebelum pulang sempat g ballroom lagi utk santapan tengahari dan mengambil gamabr kenang2an. Ceewahhh! Tapi kami berempat mmg x menyantap sbb dah kenyang makan beround2 waktu bekfes tadi. Jadi just amik rasa yg light2 sajork.
IMG_2615
Daaaa!!! Mahu pulang ni… Akhirnye dekat kul 150pm baru gerak dari Desaru. Padahal kul 1230 mr Fizwan dh ada kat JB. Eh?? knp mr Fizwan ada plak… will story2 to u in next entry. BYE DESARUUUUUUUUU!!!!!!!

No comments:

Post a Comment