CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, February 8, 2011

Meet mr Fizwan @ Danga Bay

Sebenarnye sebelum g Desaru dh plan nk ke Singapore nk amik souvenir. Sekali ada hal2 yg x dpt di elakkan jadi kami deal w my auntie di Singapore utk jmp d Johor saje. Nk di ringkaskan cerita pagi 23hb tu, aku dari Desaru shoot to Danga Bay, meet mr Fizwan yg baru pagi tu shoot from SA n oso meet my lovely kezen w BF yg sama2 menjayakan misi menghangkut all this item from S'pore to Klang. Ahaks!! Kereta penuh padat kot.Sampai kene cabut tanggal sume sit belakang n board blakang tu(x tahu apa ke nama benda tu). Ngam2 sit tuk kami berdua yg perlu shoot direct back to Klang by 23rd itself. Giler kentang punye keje. Paling kagum adalah mr Fizwan la sebab dari pagi shoot to JB, tgu aku, amik brg n turn back to SA. Perghhh sanggup!!!

Aku berjaya sampai ke Danga pun sbb budak bertiga tu nk ke umah Amal. Jadi dorang drop aku kat Danga la. Kami berpisah di situ. Aku, mr Fizwan n my kezen terus ke rumah nenek Daus (short cut dari cerita- sume brg angah dh transfer dr Singapore sblm ni…). Amik2 barang susun masuk sumbat dlm kete, g makan then terus gerak balik Klang balik.
Masa odw nk balik, aku ada la roger2 bebudak tu n katanye nk meet kat RnR Pagoh sbb dorang x jauh dah dari kami. Kali pertama beb!! mr Fizwan penat x larat nk drive jadi aku la kene drive. Perghhh kecoh seFb bile mr Fizwan post pic ke sana masa tu.  LOL.  

Sampai Pagoh, mr Fizwan nk mandi2 apa sume n sementara nk tunggu dak2 tu sampai n nk Maghrib kat sini skali, kami lepak2 la sat. Pas maghrib, siap solat apa sume g minum kejap. Takut mengantuk. Ni la hasilnye..
IMG_2610
IMG_2611
IMG_2612
Last2 kesannye kul 850 baru gerak. Masing2 bawak haluan masing2. Tapi kire cepat la jugak sbb dlm kul 1030 mlm kami masing2 dh sampai. Aku dah sampai Klang, bebudak tu dh sampai KL. FUHHH~~ letih acik!! nasib esok aku n mr Fizwan cuti jadi dapatla rehat2 bermalas2an di rumah. Gituuuuu!!!

p/s: terima kasih yg x terhingga buat my auntie family from Singapore, nenek Daus, P, Lisa, Amal n paling terima kasih utk mr Fizwan sbb bersusah payah utk sume ni. (alah, utk majlis kite jugak kan….)

No comments:

Post a Comment