CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, September 6, 2010

Mereka buat aku rindu Duo.

Hadoii la.... geramje ngan kak Ati tau.. Tadi kak Ati call tnye ada buat rempeyek ke x.. Agak la kak, ni dah nk raya baru tnye. Yan bukan bukak kilang sampai ada stok apa sume. Sape nk baru la yan buat. HAHAHAHA... Comel betul.. Betul jugak sbnrnye kak Ati dr tahun lepas nk Tumpi tapi xde rezki lagi nk membuat tuk kak Ati. Insya Allah nnt raya haji ke raya tahun depan ke hallo yan awal2. Baru la yan bole buat. Ok kak???

Tambah comel bile kak Ati kata Ms Kee suruh kak Ati call sbb nk suh anta rempeyek.. Sandiwara apa yg sedang berlaku kat Duo ni??? Terus rasa cam sedih + melompat2 nk g Duo. Nnt kalo ada rezki, yan anta ke ofis la lepas raya nanti. boleh??? Kak Ati kata, HR dah keje on 13hb tu. Kalo xde mende nk buat, mau aku lari g ofis la nnt kang.. lepak2 sane smtr xde org sgt kan.. Ada hati ko... nk lepak ofis org..  KEKEKE...

Ok dah tu iklan ari ni, skrg nk sambung kerja. Lagi 2 ari je nk keje... pastu leh coooooooti raya.... LALALALALALA...... Ucapan ari raya?? nnt aku buat k. Kalo diri ini x malas. Ok dah. BYE!

No comments:

Post a Comment