CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, September 10, 2010

Ralat tak bila HP hilang???


Pernah satu masa aku beli hp ni tapi malangnye setelah bertahun aku gune hp ni.. TUPTUP on Ramadhan 1431H dah hilang. Dah la bulan2 puasa, nk raya plak tu, HP tu hilang plak. Mungkin tu bukan rezki aku, tapi apa yg aku kesalkan, HP tu hilang di MASJID. Aku x tau la knp org zaman skrg ni. X takut masjid.. Takut maksud aku tu, masjid kan rumah Allah, jadi harusla jgn nk berniat berbuat jahat. Astagfirullahalazimmmm.... mcamane la korang bole terpikir nk buat benda2 camtu. Tu yg aku ngomel kat mr Fizwan, aku duk sentiasa berhati2 sepanjang aku jalan g baik keje ke. Ko tau la Kl tu mcamane kan, tapi syukur Alhamdulillah, aku xde berdepan dgn masalah jenayah. Syukur la... tapi kat masjid plak benda2 tu jadik.. Adoiyaiiiii....  Tu yg kesallllll sgt... 

Nak jadi cerita, aku sembahyang kat shaf belakang skali. kat dinding n mmg org x leh lalu dah kat ctu sbb mmg dah terlalu rapat ke dinding, jadi aku letak beg telekung kat blkg kaki aku je.Dalam tu ada hp, spek mata n tisu je. Niat aku baik, aku x perlu letak kat depan sbb xnak menghalang laluan org tapi hilang. Nasib aku x bawak beg merah aku yg sll aku letak duit, IC, kad2 beg n etc. Dah la,aku mls nk mengata sape. Syak mmg ada tapi mls la nk ckp. Biaq p la... 

Sudahhh angap saje bukan rezki aku. Mudah2an Allah akan murahkan rezki aku atas kecelakaan ini dan juga menjadi rezki utk kami yg bakal melangsungkan majlis perkahwinan. Insya Allah.. Aku sentiasa percaya yg Allah sentiasa merencanakan sst yg lebih baik utk aku atas segala apa kekurangan yg berlaku. AMINNN

No comments:

Post a Comment