CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 7, 2010

Sorok bawah mini comforter

Mini comforter kegemaran Nana. Manakan tidak, kalo masuk bilik aku, panjat katil mesti itu yg di cari. Pastu sgt suke main nyorok2 camgini. Aku??? lynkan aje... zasssssss

Ok, sekarang nk menyorok dah. bersungguh2 tolak kaki, tarik tangan sbb nk tutup seluruh badan. Bendalah tu kecik sajork, nnt tutup badan yg dah melebo panjang jadiknye harus la susah nk menutup. Bole... mmg bole tapi payah.. Tapi berjaya ok die tutup sume bdn die...

Nampak?? kepala muka badan dh tutup, kaki je terjulur keluar lagi (refer tu pic sblh kiri). Hok pic kanan tu, dah hampir berjaya. tgl kaki lg sket. Aku tgk je, xde aku tolong die.. nnt die dah siap2 tutup sume, aku tarik je selimut tu. Dah die gelak terkekek2 gumbira. Padahal xde la best sgt pun. (giler x best kalo die dah gelak2 terkekek2. mesti la best...)

TARAAAAA... dah aku selak sebelah kepala tu. Pastu dah gelak2 die tarik balik tutup sorok kepala die. Apa da.....

No comments:

Post a Comment