CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Saturday, July 7, 2012

Teether for Faeq


Saya baru perkenalkan teether kat Faeq tadi. Yang di tangan kanan nye teether Pureen dapat dari hamper The Presents, yang di tangan kirinye saya beli masa kat Pureen warehouse sale dulu.. Mula-mula saya bukak yang Pooh tu tapi macam besar sangat plak untuk Faeq pegang dan masuk mulut. hahahaha Tu yang saya buka yang 'C' tu.. Suka plak tengok die main-main macam tu. 

Pastu terus bukak website MAM sebab saya nak tengok apa mainan yang sesuai untuk baby 3 mths. Dan jeng...jeng... jeng... saya jumpa ini... 
 
 
Mini Cooler & Clip sesuai untuk bayi 2+ mths (RM29.50)

 
Bite & Relax Phase 1 sesuai untuk bayi 2+ mths (RM29.50)

 
Bite & Brush sesuai untuk bayi 3+ mths (RM25.50)

Sape pernah beli barang2 ni untuk anak-anak? Mana satu best? Feedback please..... 

::nota:: saya suka yang 1st and 2nd tu.. Macam sgt menarik dan sesuai untuk on-the-go. Faeq pun bukan nak sangat puting dah sekarang ni. Dia lagi suka kaut sume masuk mulut. Baju ke, bib ke, handkerchief ke, janji dapat masuk mulut la...

No comments:

Post a Comment