CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, April 10, 2009

Raihanah the Iron Girl

"Kesan degil"

Ni dah hari ke-3. kembungnye pun dah surut

Kelmarin dengan penuh rasa kekesalan dalam hati (mesti serik dah pasni) tangan Raihanah kene iron.. mane x nye, sebelum die datang malam tu, aku tengah gosok baju tuk keje sok tapi bile die dtg aku trus matikan plug n kuar. Dalam duk kitorang sibuk2 bercerita kat dapur, dia trus masuk bilik aku n ntah apa yang die spot check trus je kuar n menangis.. Aku dah agak, die mesti tpgg iron. La.......punye la kesian meresap je hati aku sekejap sbb aku cuai n x simpan iron tu elok2. Punye die melalak sampai meleleh air mata, air hidung n air mulut. Aduh.....x sampai ati aku tengok die. Tangan die nak melepuh kembung.Wa.....siannye anak aku... So,pesanan kepada sume ibu bapa n penjaga, tolong jauhkan semua benda2 yang boleh membahayakan n mencederakan anak2 anda...

Tapi anak ni mmg berani, boleh selamba die siat je kulit tu macam x bersalah jer. Kami yang risau. Tapi lepas dari tu, die dah takut skit. Bile aku tunjuk iron je die dah geleng kepala kata x mau. Hai...macam2 hal anak2...

No comments:

Post a Comment