CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, April 29, 2009

Semangat, semangat !!

Sekadar Hiasan....

Yuhuuuuuu!! Rni aku dah gaji, so dengan duit gaji aku kali ni harus bagi aku memulakan mondus operandi aku untuk memulakan perniagaan. Jeng....3x !! nak tau biz ape yg aku nk usahakan?? Tungguuuuuuuu.. Tunggu entry yang akan dtg pas aku dah betul merealitikan ia. Bole gtu?? Bole jerk..

Tapi aku tengah konfius ni sbb aku x tau dgn sape harus aku rujuk. Memula aku mmg nk bergerak sendiri, skali ada plak dak tmpt keje aku duk approach agar mula ngan die tapi bile aku pk2 balik, kalo aku bergerak sendiri lbh mudahkan aku. Lagi pun lbh dkt n memudahkan aku kalo nk berulang alik atau tambah stok aku. Sehari aku nk g bape kali pun xde hal. Tapi kalo amik ngan dak tu, jenuh plak aku kene deal n tunggu die. Lagipun die bukan wat full time jadi its a limited time for us to make a deal !! How??? Susah ma.... wa tatak tau apa mau bikin sikalang ma....

Ha !! lagi satu aku nk try beli prepaid brodband celcom. Maklumlah selama ni duk menumpang tenet jiran so susah la skit aku nk pakai sesuka hati. harap2 xde prob kalo aku nk pakai celcom prepaid broadband ni kat umah aku. So, hujung minggu ni harus bagi aku kerah Mr. Fizwan untuk bawa aku g Celcom sales centre. Xkire, nk jugak!

Pada kawan2 yang berminat n rasa nak berjinak untuk wat biz sambilan, nnt aku approah kat en3 akan dtg. Boleh??




No comments:

Post a Comment