CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, April 10, 2009

Tiada Lagi....

Hallu...........

Pagi Jumaat yg mendamaikan...
Rini aku rasa mcm ada space skit tuk aku berstory mori sambungan alkisah rtu yg aku x dan nk cite... Hari ni aku akan kehilangan sorang kawan...walau x lama berkawan ngan die tapi aku seronok bile dengar kekalutan die... Ezrina a.k.a Kak Ina... the 'kalut' person...(hehehe..jangan mara ar...) Kak Ina ni baru nikah 29.3.09 yang lepas tapi aku x upload lagi story die pasal die cume langsungkan majlis persandingan bulan 5 nnt. So, aku skali jalan la en3 tuk die kang. Hari ni last day kat Duopharma sbb pasni die akan jadi guru bertauliah kat Sek. men. area Shah Alam. Pasni ni mesti kitorang akan rindu ngan kalut malut die. tapi apa pun aku nk wish
" Good Luck for U !! All The Best !! Moga Allah akan sentiasa merahmati dan memberkati usaha kalian.... "

Diana, jugak dah berenti bulan lepas. Aku x tau la apa kes minah ni tetibe plak nak benti tanpa say bye2 pun... Semakin kurang la kroni2 aku kat sini walau x rapat sangat tapi terasa la jugak sbb kitorang pernah ada kenangan bersama. kawan kan.. walau camane pun ttp terasa ketiadaannye.. (wah... nape sume kwn2 nk g dari Duo ni?? Teruk sgt ke kat cni?? Ke aku yg x reti nk blah. Ha3.......)

"Hargailah sebuah pertemuan kerana pertemuan menghadiahkan kasih sayang....
Kenanglah sebuah perpisahan kerana perpisahan menghadiahkan ingatan yang berkekalan....... "

No comments:

Post a Comment