CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, April 30, 2009

One Drop Perfumes


MEMPERKENALKAN...........
ONE DROP PERFUMES !!
Didatangkan dengan 8 variasi bau2an yang berbeza dalam setiap satu kotak, berjenama, tidak berakohol dan amat sesuai untuk kaum muslimin dan mislimat dan yang paling penting, harganya amat berpatutan.

Alhamdulillah.... aku dah mulakan satu transformasi dalam diri aku. Mudah2an dengan langakh permulaan ni aku leh bertapak lebih ke hadapan lagi. Bukan untuk sesape tapi untuk diri n masa depan aku sendiri. Uolz doakan aku agar berjaya dengan percubaan aku kali ni yer... Maklumlah, aku baru nk berjinak2 dgn biz sambilan ni ada la jugak rasa takut x mampu nk harung. Kata orang, dunia perniagaan ni banyak cabarannye lagi plak dengan biz aku yg mmg aku tau ramai orang kat luar sana dah mula so, aku kene banyak berusaha la untuk capai target aku.Betul x??

So, sebagai permulaan, aku menjemput uolz sume yang rasa2nye berminat nak beli/ jadi dealer macam aku, leh la contact aku. jangan segan2, jangan malu2, aku sedia membantu apa yang patut. Aku pun baru berjinak2 dalam bidang ni jadi, sama2 lah kite saling membantu n memberi tunjuk ajar mana yang patut.

No comments:

Post a Comment