CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 17, 2009

Agenda makan2 @ Pizza Hut n Jalan2 @ SP


sebab minah 2 orang tu lambat, jadinyer kitorang kene jugak order dulu. Ala, juz order set for 6 person jer. Tu pun mesti nnt x habis. Caye lah cakap aku ni..

Dah order, kene Q lak. Ramai ker org nih?? X lama menunggu adik n ude pun sampai. Smtra nunggu sempat la posing kan. Ok !!dah siap..dah boleh masuk n mkn ni. Sambil mkn2, borak n nengok ler gambar angah tunang tu. Purple...Jeles2.. Nk jugak la kan...

Ayong n Ika (adik angah)

haaaaaa...kan aku dh kata tadi... x abis kan... Yg nk tu nk bungkus tu nk suh adik bawak balik coz die kan duk bujang.hehehe....

Sementara tgu sis masuk ladies, sempat la aku bergambo kan.. x kre la kat mane. Yg mane dan jer aku duk posing...leh gtu??

Sangat x sempat mereka ini. x nyempat nk nengok pic. Sabau2...jalan dulu...

So, agenda ptg ut lepas mkn hanya berjalan2 pusing SP. Xde ape. Nk g karok teramatla mahal kan..nk berbowling, tangan aku sakit lagi penangan khammis rtu. Jadi apa yg aku leh wat... Dorang pun nk jenjalan jerk, maka jenjalan je ler...

No comments:

Post a Comment