CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, July 1, 2009

Makan durian di musim durian

Sekarangkan musim durian, jadi aku adalah amat teringin nk makan durian. Dari ari senin dh ngoyok2 kat mama nk mkn durian tp baru semalam g beli kat pasar. Hehehehe...teramatlah aku sukeeee...... Smlm g pasar kat Batu 4, durian di jual dengan amat murah k. 3 biji RM1o n since mama beli RM20 die bg 7 biji. Tapi 3 biji campak kat my sis n 4 biji harusla kami punyeeeee...

Mama kopek durian. Aku??? Makan je lerrr

Hah ko !! sume skali mama bukak. Aku mkn 2 biji k mlm tadi. Sekali ngadap je tau. Tu kalo ade lg mmg sume aku kasik clear slagi aku nk mkn.

Ermmmmmm...tersangat la nikmat nye aku bile dpt mkn durian. Aduhhh..lagi2 yg kaler kuning2 tu, aku mmg gemar sesangat k... nikmat duniaaaaa!!!

Tgk!! tgk!! aku suka yg camni. kuning2 k...

Hah ni plak biji durian yg aku sebat. Xkan nk nengok isi n aku mkn kan?? harus la nengok penyudahnye. hik3...

note : peringatan untuk penggemar durian, adalah teramat aku nasihatkan bahawasanya jangan sesekali mkn durian n air berkarbonat, manggis n few lagi. Sng kata, cara yg aku amalkan, aku xkan mkn or minum benda2 lain lepas mkn durian+ar kosong. Sebab takut kalo kite dh byk sgt mkn durian n plus benda2 lain, takur bdn x leh terima n boleh bw maut !! Ingat k, durian n air berkarbonat teramatlah boleh bawa maut. Tlg pantau anak2 ke apa sbb benda ni dh jadi kat anak kwn papa tau !!! Tolong, tolong n tolong ....

note : sape nk jemput aku mkn durian free yg kuning2 tu... Aku akan bebesar hati terima. Ahaks!!

1 comment:

  1. amek award kat blog zahida..http://bantalbusukkau.blogspot.com/

    ReplyDelete