CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 17, 2009

MENTOR 3 - Black Menang !!!


Cerita basi dekat seminggu yg lalu. Aku bukan la sengaja nk publish berita ni lelambat tapi aku mmg kebizian yg melampau memandangkan minggu2 terakhir aku di Duo tu kan. Jadi aku banyak habiskan masa aku dengan kerja. Apapun aku nk ucap Tahniaah utk Black dan Mas Idayu atas kejuaraan dorang dlm MENTOR 3 ari tu... Semoga perjalanan seni Black akan terus cemerlang n paling tidak leh jadi pelapis seperti Sudirman, Elvis n MJ. Wish u good luck n semoga sumenye akan berjalan lancar..

note : aku semangat utk Black coz aku jugak ada mengundi die... Jadi haruslah aku hepi kan....hehehe



No comments:

Post a Comment