CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Saturday, July 18, 2009

Officemate

Entry kali ini aku titipkan gambo2 terakhir aku di Duo dengan officemate segala bagai... dari dalam ofis aku sampai la ke luar2 ofis. Aku sayang n rindu la kat dorang sume.... Aku x tau samada aku leh dapat lg x kengkawan yg best2 cam dorang ni lagi... Ades...sedeynyer...


Wif my Ass Manager - Li Shan

Ms Loo n Li Shan

Ni first job aku. Bagi aku, dapat ofismate mcm Li shan, Ms Loo, Rani, Abg Azree n ramai2 lagi adalah sangat membahagiakan. Setakat bergurau bertikam lidah itu biasa tapi aku x tau samada aku masih boleh dapat kawan2 mcmni lagi ke x. Mr Chek juga boss yg best. sangat sporting n mmg aku sangat kagum pada cara mereka2 ni bekerja. Dorang dah banyak membantu aku dalam usaha aku menimba pengalaman dan aku x kan lupakan dorang sume ni. Anda di beri peluang, aku ingin terus bersama dengan dorang walau kat mane aku berada. kalo ikut hati aku xnk pergi dari sini tapi aku terpaksa relakan diri aku untuk berbuat demikian kerna aku perlu kejar matlamat hidup aku. Mungkin ini yg terbaik untuk aku utk hari esok n selamanya.... Aku rindukan mereka sume.....

No comments:

Post a Comment