CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 17, 2009

Farewell @ KFC

Ari Senin aku dapt jemputan farewell dari abang2 encem tu...Dorang ajak aku ke KFC. aku ok jerk..Layan......
Abg Jeff n Abg Man..

Zaini n Fendi...
Tu dia... open table la pendek kata.. Tapi sesekali lepak ngan dorang yg hotak x tentu hala, leh wat aku gile sekejap. Zamri adalah chief segala chief kalo n mendrop aku. Soke la die kalo dpat membuli aku. Puas ati la sng kata. nway, mmg best melayan dorang n x tau lah samada aku akan jumpe org2 yg camni lgi ke x nnt. Yanz akan slalu ingat kat uolas sume...Doakan kejayaan yan tau... Sampai jumpe lagi..

note : bro sume...leh la sng2 kan kite layan karok...nk x????????? Nway, thanks to Kak Ida (yg bakal benti jugak nex month), Maslina, Zaini, Fendi, Idzwan, Zamri, Jefri n abg Man. Tq for the lunch n sampai jumpe lagi sume... Yanz akan sentiasa rindukan uols...


No comments:

Post a Comment