CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 17, 2009

Majlis Cukur Jambul Mohd Iman Haikal

Mohd Iman Haikal - the strong boy...

Wah ko... ade ciri2 ibu mithali x??

Majlis cukur rambut ni mula dlm kul 11 pagi tadi. Mulenya aku plan nk dtg thari tapi disebabkan parents Mr Fizwan nk dtg, jadinye kene la tgu dorang dtg dulu...xpe la..janji aku dpt tgk anak buah baru aku tu. Tu yang penting... Comel sgt2 la die ni..Geramnye.. Rasanya cam nk bawak balik jerk.Adoi!!!

syhuik2.... sayang...sayang.... die nampak x selesa. Sebenarnye baby ni mengantuk giler coz dari pagi x dapat tido dengan aman. Baru la ni dapat tido, aku plak nk kacau..hehehhe

Tengok...kan aku dah kata. Die mengantuk sangat...Soooo cute...


No comments:

Post a Comment