CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 3, 2010

Membeli-belah bersebab

3 minggu ni mmg aku banyak berhabis kuar duit. Tabur duit mcm air ko.. Bukan apa, kan ke aku dh ada plan nk bertunang jadi, aku kene la beli brg2 keperluan sket. Alhamdulillah, setakat entry ni kuar, sumenye berjalan lancar. Tgl nnt aku nk top-up mane2 yg kurang nnt je. Kan api ada la jugak terselit kain psg selai dua tuk pakai g keje. HIKHIKHIK.. Sempat jugak tu...Kali ni aku tepek gambar je la. Sume pun  masih dlm bungkusan. Kalo aku tunjuk skrg, nnt masa majlis apa aku nk tayang plak kan??? Non ado??? Bis tu, xde la modal aku nk mebebel kat cni nnt.

Setakat ari ni, kain langsir, aku settle, tinggal mama nk menjahit je. So, dah x pyh pk. Baju utk majlis, aku dh terbangkan ke tailor aku. Baru je sabtu smlm aku g anta lepas parents mr fizwan balik habis sesi merisik tu lari berdesup g anta baju. Nnt awal bulan depan aku collect sume.



Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment