CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, May 13, 2010

Searching for Veil

Hah...lepas g Ariani dan kuar dengan tangan kosong rtu, aku terus masuk Jakel. Dengan niat nk berjalan2 tgk baju tuk nikah ke pebenda la kan. Heret la mr Fizwan. Masuk2 terus nampak Veil bergantungan. Wahhh jauh lebih murah dr tmpt td. Jalan2 lagi, tgk kain2 skali terjumpa veil ni. Ahhh cantik kan... harga pun ok. cari2 yg sesuai, bincang2, try2, ok set, sambar yg ni. Skrg tgl nk cari tudung jer. Argh... sangat seronok. TQ mr Fizwan ssb setuju nk beli veil ni.


Aku xde la amik veil yg aku try ni. Amik yg lagi satu yg lebih simple. Yg ni cam sarat benar beadednyer.. baju aku kan agak over beaded. So, xleh nk amik yg tu.. Muka yg selenge sile abaikan. Aku pukul mr fizwan nnt sbb amik pic aku x comel..

4 comments:

  1. Wah..sakan bershopping org nak bertunang. Selamat Bertunang Yan...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. ala, bakal pengantin x dek yg x comel nye.. berseri ajek... ^_^

    ReplyDelete
  4. Kak Yan: Xde la shopping k.yan. Just beli yg perlu n nk gune je.

    Farra: gtu erk??? Alhamdulillah...

    ReplyDelete