CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 18, 2010

Went to EYDA Ent.

Ari Ahad lepas, ptg sket ar around 3pm camtu, kami gerak ke Damansara Damai. Dah wat appointment w pemilik butik ni a.k.a mama Angah Ida. Almaklumlah, ada yg senang, kite mudahkan, ada yg ingin bekerjasama, kami pautkan. Gitula ada.. Owh, butik aku terjah g ni butik pengantin n spa. Dulu nama kedai ni Seri Altilia Haidar but niw dah tukar to Eyda Ent. Mula sekadar berjanji ngan angah but bile aku roger dak2 sume, adik nk join sama sbb nk uruskan majlis akak die. So, we went sklai jalan ar. Jmp kedai mama je k. Gtu...

Dari OU, Yen ar jadi penunjuk arah kami. berpinar la jgk. Mula tu dah salah jalan dah. Pastu bile dh jumpe jalan yg benar, x jmp kedai plak. Adesss.. Tensi...tensi.. mr Fizwan pun gaya dah agak 'panas' bile x jmpe2 kedai. Terpaksa la duk berkali2 cal adik sbb die dh pun kat kedai. Hishhh... 

Ok, tamat, anggap kami dh berjaya sampai kedai. Masa kami sampai, angah lom ada lagi. Ingat angah x dtg, x lama tu baru angah sampai. Syukran.. So, bincang2 kire2 budget, ok deal. Aku dh set projek ngan mama. Apakah? Ok la.. since dah ramai yg tau aku bakal bertunang, jadi tentulah aku deal sst tuk majlis pertunangan aku. Mekap? Pelamin? baju? Apa yg aku deal... ?? Tunggu.... dah sudah majlis aku up entry satu2 k...


Ni border tuk pelamin. Mama sakan la duk bercerita, tunjuk cth bagai. Kami pun redha je dgr la kan..

Thats angah n mama. Org penting tuk majlis aku nnt.


Ni pic pelamin yg mama penah buat utk customer mama. Bukan tuk aku k. Aku just tepek cni sbb adik dh snapkan. TQ Adik.

p/s : Credit tu ude n yen sbb jadi penunjuk arah. Kalo x, x taula bile la baru kami sampai cni weii...

1 comment:

  1. haahahha yeah2!!welcome..walau dr jauh..ade gak join kan

    ReplyDelete