CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 11, 2010

Terjah new branch of Ariani @ SA

Petang Sabtu, mr Fizwan ajak kuar g minum. Dah alang2 g minum kat Seks.7 SA, ada baik aku heret mr fizwan terus ke Ariani. Niat di hati nk cari tudung untuk majlis nnt tapi bile masuk Ariani mcm x termampu lak nk beli. Apa kes kalo tudung aku lagi mahal dari baju. Mane leh beb. Jadi, aku masuk just tengok2 je ler....


Ko nampak??? ko nampak??? Tu yg harga RM550 adalah veil shj. VEIL SAHAJA ok !!

Hok ni murah sket RM350 tapi ada la 20% diskaun. Kualiti kain mmg terbaik ar. Tu sume kain chiffon beaded. Tapi maaf ckp la, aku mmg x mampu beli veil semahal tu. Iskhhhh.... Xmo la..

Yang ni sepintas lalu sambil jalan sambil snap. Nampak gambar adalah gegar. Ok, dah kuar. Kuar dengan tangan kosong. AHAHAHHAHA.....

p/s: Tudung Ariani mg cantik2 tapi bg org mcm aku, aku lom mampu lagi nk beli. Tapi bg korang yg mmg suke dgn Ariani, leh terjah Ariani Shah Alam, sebelah Jakel tu. Pas g Ariani leh masuk Jakel lak.

No comments:

Post a Comment